Kamis, 28 Juni 2012

Susu kambing Higoat Testimoni

NAMA: RAKIAH BT YUNUS – UMUR: 51 Tahun
NO. KTP: 570917-06-5506 -
KELUHAN: PENYAKIT MAAG – PRODUK YANG DIGUNAKAN: Susu Kambing HiGOAT
Saya menghadapi masalah penyakit maag yang serius. Menurut dokter kandungan asam dalam perut saya cukup tinggi. Karena itu saya tidak dapat makan makanan yang padat, pedas dan asam — contohnya, saya tidak dapat makan nasi semenjak 6 bulan yang lalu.
Saya mencoba beberapa produk kesehatan yang ada di pasaran tetapi tidak memberi kesan yang positif. Setelah diperkenalkan Susu Kambing HiGOAT saya meminumnya 2 kali sehari (pagi dan malam). Setelah 1 minggu meminumnya saya tidak menghadapi masalah sakit perut lagi dan masalah maag saya semakin membaik – saya sudah dapat makan nasi dan makanan yang lebih padat seperti semula.
Bersyukur saya kepada tuhan kerana dipertemukan dengan produk Susu Kambing HiGOAT keluaran HR Marketing ini dan terima kasih banyak kepada Pak Saaya karana sudah memperkenalkannya
http://HigoatNetwork.com/?id=dzikra

0 komentar:

Posting Komentar